czwartek, 23 kwietnia 2015

Jak uszyc królika-tutorial + wykrój :)

Hej,hej :)
Dzisiaj mam dla was wykrój i tutorial na królika:)


Zaczynamy!
Zdjęcie 1,2 i 3 .przygotowujemy wykrój i tkaniny.


Zdjęcie 4. Przygotowujemy buzię naszego królika.
Zdjęcie 5.Naszywamy ja na jedna częśc króliczego "ciałka"

Zdjęcie 6.zszywamy uszy i wywracamy na prawa stronę.

Zdjęcie 7.Zszywamy łapki,wywracamy na prawa stronę i lekko napełniamy włóknem poliestrowym


Zdjęcie 8 i 9. Przypinamy uszy,łapki,zszywamy z drugą częscią "ciałka" zostawiając otwór na wywinięcie( ja zostawiłam na czubku głowy,miedzy uszami)

10.wywracamy na prawą strone ,wypełniamy,zaszywamy otwór dajemy "coś do łapki" np.serduszko.wstązke ,cokolwiek..
 I gotowe:))

 Do uszycia królika uzyłam tkanin z http://www.fabryq.pl/. Na "ciałko" wykorzystałam szarą lekko rozciągliwą dzianinkę.




 Pozdrawiam was serdecznie i przepraszam za brak komentarzy na waszych blogach-kiedys to nadrobię!
wszystkiego dobrego,
Ela



24 komentarze:

  1. Sliczna krolisia :)) Kusisz ojj kusisz ,aby ja uszyc :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny ten króliczek! Słodziak najprawdziwszy. Można dość sporego uszyć z polaru i będzie przytulanka :)

    buziaki, Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny kroliczek moze kiedys sie skusze zeby go uszyc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny królik , może się skuszę i sprółbuję takiego uszyć .

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajniutki i nawet nie taki trudny do uszycia :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jaki słodki króliś :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne są te Twoje szmacianki. A ja tak się boję maszyny do szycia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny jest- musze wreszcie nauczyc sie szyc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Króliczek super, a tutorial przejrzysty i jasny .Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Elu bardzo fajny tutorial na uszycie króliczka;) cieszę się , że nie zapomniałaś o mnie i zaglądasz;)uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że dzielisz się tutorialami, ciężko znaleźć w necie takie czytelne instrukcje, dla mnie laika w szyciu takie zdjęcia najbardziej przemawiają, myślę, że znajdę chwilkę i skorzystam z tego kursu, króliś uroczy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. a jaka jest wysokość królika?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. W prawdzie zaczynam dopiero swoją przygodę z szyciem ale z całą pewnością skorzystam z tego tutka za jakiś czas ;) Dlatego obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten króliczek :)

    Jesteś moim obserwatorem. :)
    Zmieniłam adres bloga i poprzedni stal się nieaktywny :( Jeżeli mogę prosić, to dodaj do obserwowanych, lub zmień w ustawieniach mój adres z http://hope191.blogspot.com/ na http://tootoo-handmade.blogspot.com/
    Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybrałaś piękne materiały. Króliczek prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysly masz na te maskotki;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny pomysł, super królik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny pomysł i wykonanie! Chętnie bym kupił dla swojego synka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Trochę na FB ,trochę na IG ,jakoś nie mogę się zmusić do powrotu na blog :-(

      Usuń
  20. Jest śliczny 😍 zapraszam na mojego bloga http://swiatkaszydla.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...